Tuesday, July 31, 2012

SAHABAT

Assalamualaikum .
Hye frens . . . walaupun aku tahu tak de spe yang baca entry nie , aku tetap nak luahkan pasan kat snie sbb tmpat nie jelah aq bleyh luahkan perasaan . . . hm , sebagai manusia , dalam hhidup nie terlalu banyak cabaran dan dugaan yang kita akan tempuhi termasuklah berkaitan ngan kawan2 , ,  sekarang baru aku sedar yang aku belom jumpa kawan yang betul2 boleyh jadik kawan aku mase senang dan susah . . aku x pernah jumpa lagi dan aku yakin aku xkan jumpa sebab kat dunia nie dah xde orang yang macam tu . .

Pernah satu hari , aku nak daftar tuisyen tapi purse tertinggal plak kat rumah , , sorunk2 kawan aku kol minta tolong antarkan purse pada aku , , tapi , x der sorunk pon yang bleyh tolong . . . terpakse aku balik jalan kaki , panjat pagar sekolah , cuaca yang terik dan berlari . . . balik tuisyen aku nangis gle2 koz x sangke camtu prangai kawan aku . . .

Ada banyak lagi yang buat aku sedar pasal bende nie tapi kemalasan nak type mmbuat kn aku benti jerk smpai snie . . . ok , bye u allz . . . .

No comments:

Post a Comment